نوشته شده توسط : rostamilawyer

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: تغییر دولت و وزیر و وکیل، تاثیر چندانی بر کنترل قیمت محصولات ندارد؛ بلکه باید مکانیزم دقیقی وجود داشته باشد تا کنترل قیمت‌ها بر مبنای آن انجام شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، عباس هاشمی دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی در گفت‌وگو با ایسکانیوز عنوات کرد: افزایش قیمت محصولات واحدهای تولیدی صرفا باید از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ثبت در سامانه ۱۲۴ انجام شود. در غیر این صورت اگر در سامانه بارگزاری نشود، غیر قانونی است و باید با آن برخورد شود.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل تهران

هاشمی افزود: احتمال دارد بخشی از افزایش قیمت‌ها به دلیل جو روانی حاصل ممنوعیت واردات بوده است.

به گفته وی، تغییر دولت و وزیر و وکیل، تاثیر چندانی بر کنترل قیمت محصولات ندارد؛ بلکه باید مکانیزم دقیقی وجود داشته باشد تا کنترل قیمت‌ها بر مبنای آن انجام شود.

آنطور که هاشمی می‌گوید، برخی از افرادی که برای ممنوعیت واردات به رهبر انقلاب نامه زدند، درحال حاضر قیمت برخی محصولات خود را افزایش داده‌اند.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل ارومیه



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rostamilawyer

پرسش:اسکای‌نیوز گزارش داد، یک وکیل دعاوی آمریکایی برای اینکه فرزندش از ۱۰ میلیون دلار غرامت بیمه عمرش بهره‌مند شود قاتل حرفه‌ای‌ای برای کشتن خود استخدام کرد.

پرسش: یک مرد آمریکایی به اتهام استخدام قاتل حرفه‌ای و تلاش برای کلاهبرداری ۱۰ میلیون دلاری از شرکت بیمه دستگیر شده است.

مقالات بیشتر:وکیل سعادت آباد

اسکای‌نیوز گزارش داد، یک وکیل دعاوی آمریکایی برای اینکه فرزندش از ۱۰ میلیون دلار غرامت بیمه عمرش بهره‌مند شود قاتل حرفه‌ای‌ای برای کشتن خود استخدام کرد.

به گفته پلیس، «الکس مرداک» به اتهام استخدام قاتل حرفه‌ای و تلاش برای کلاهبرداری ۱۰ میلیون دلاری از شرکت بیمه دستگیر شده است.

همچنین قاتل حرفه‌ای که قرار بود آلکس را از داخل یک خودرو در حال حرکت به قتل برساند نیز شناسایی شده است.

قاتل حرفه‌ای نیز به اتهام تلاش برای کلاهبرداری از شرکت بیمه، کمک به خودکشی و در اختیار داشتن مواد مخدر تحت تعقیب قرار گرفته است.

پلیس ایالت کارولینای شمالی حاضر نشد نحوه اطلاع یافتن از نقشه مورود را فاش کند اما اعلام کرد وکیل مزبور خواستار آزادی به قید وثیقه ۲۰ هزار دلاری برای درمان اعتیاد خود به مواد مخدر شده است.

مقالات دیگر:بهترین قالیشویی سعادت آباد



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rostamilawyer

وکیل پرونده شهردار اسبق ساری خبر بازداشت وی در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری ساری را تکذیب کرد و گفت: قرار ۲ میلیارد تومانی برای موکل بنده صادر شده است.

وکیل شهردار سابق ساری: موکلم بازداشت نشده است/ صدور وثیقه دو میلیاردی به اتهام تخلفات اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از روز گذشته در فضای مجازی استان خبری مبنی بر بازداشت شهردار اسبق ساری دست به دست می‌شود، این خبر در حالی در صفحات رسمی و غیررسمی می‌چرخد که وی از سمت معاونت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی تودیع شده است.

مقالات بیشتر:وکیل شهرک غرب

امیر حافظ سلیمانی وکیل شهردار اسبق ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه بنده و بهرام ولی‌پور مسؤولیت وکالت وی را در پرونده شهردار اسبق ساری برعهده داریم.

وی با اعلام اینکه خبر بازداشت موکلم کاملا تکذیب می‌شود، افزود: قاضی روز گذشته تا پایان وقت اداری قرار وثیقه‌ای صادر کرد و امروز هم برای تغییر نوع وثیقه به دادگستری مراجعه شده است.

وکیل شهردار اسبق ساری با اعلام اینکه قرار وثیقه در ارتباط با پرونده شهرداری ساری صادر شده است، افزود: این قرار ۲ میلیارد تومانی بود برای موکل بنده صادر شده است.

وی اضافه کرد: موکل بنده جرمی مرتکب نشده بلکه مواردی که مطرح است صرفا تخلفات اداری بوده و مبلغی در این پرونده نیست.

سلیمانی یادآور شد: تخلفی که بحث مالی در این زمینه مطرح باشد وجود ندارد.

مقالات دیگر:دفتر ازدواج شیک



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()